MMS, CDS, MMS1, DMSO

מדריך הוראות שימוש ומידע כללי כלורין דאוקסיד MMS CD CDS DMSO

פרוטוקולים ושיטת שימוש או מִינוּן.

הסרת אחריות וכתב ויתור על הוראות MMS
אין לראות במאמר זה כל המלצה רפואית. המידע מפורסם כמידע כללי לציבור הגולשים.
אנו ממליצים לקרוא את המידע שלהלן במלואו לפני שתנסה להשתמש במוצרי MMS.
מאמר זה תורגם מאנגלית מאתר https://www.vsi.si/mms-protokol/mms-cds-in-mms1-tablete-uporaba.
MMS אינו תרופה או סם. הוא משמש לייצור כלור דו חמצני, מינרל הורג פתוגנים מוכח בשימוש נרחב בתעשיות ההיגיינה והטיפול במים.
גוף האדם הוא 60-70% מים. בשימוש MMS בגוף, הוא מסלק רעלים, ובנוסף מחמצן חיידקים זרים, וירוסים וכו’; כמעט כמו כשמערכת החיסון בריאה.

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ממס ישראל
Join The Telegram MMS Israel Group

MMS CDS ISRAEL Chlorine Dioxide ממס ישראל
https://t.me/joinchat/vLijvTCADRk4YzJk

רכישת מ.מ.ס MMS CDS אונליין (משלוח עד הבית)

שמות המוצרים עשויים להשתנות עם הספקים השונים, להלן השוואה של השמות הנפוצים בשימוש:

  • MMS = תמיסת מינרליים קסומה = MMS1 = WPS1 = תמיסת טיהור מים 1.
  • MMS2 = Miracle Mineral Solution 2 = WPS2 = תמיסת טיהור מים 2.
  • טבליות MMS1 = טבליות WPS1 = טבליות Hydrozone Sodium Chlorite.להלן ההבדלים העיקריים במוצר;
  • MMS (WPS1) הוא נוזל נתרן כלורי שצריך הפעלה כדי לייצר כלור דו חמצני. ערכת ה-MMS (WPS1) היא המוצר הפופולרי ביותר וכולל את המפעיל.
  • CDS הוא נוזל, המורכב מגז כלור דו חמצני במים מזוקקים; והוא מוכן לשימוש. שני המוצרים לעיל דורשים דילול לפני השתייה, ושני המוצרים משתמשים בכלור דו חמצני.
  • MMS1 (WPS1) ניתן להשתמש בטבליות במקום MMS, והם נצרכים עם כוס כלור דו הפקת מים.
  • כמוסות MMS2 (WPS2) צורכות עם כוס מים המייצרת חומצה היפוכלורית; אותו מחמצן שהמערכת החיסונית שלך מייצרת.
  • כפי שניתן לראות בדף סיפורי הצלחה, MMS הצליח להביא הקלה ממגוון רחב של בעיות בריאותיות.

הסטנדרטים של ‘מסע שיקום בריאות’ מפורטים להלן.

כנסיית הבריאות והריפוי בראשית השנייה אינה דתית; ומאמינה ששליטה בבריאות שלנו היא ‘זכות נתונה מאלוהים’ להיראות כ’סקרמנט (פרוטוקול) ‘ או ‘זכות קדושה’ שכל אחד מאיתנו חייב ליהנות ממנה באופן חופשי. החזרת הבריאות היא כמו מסע, ואורך המסע שלנו יהיה תלוי במחלה המסוימת איתה מתמודדים, ובגורמים אחרים בסגנון החיים שעשויים להשפיע על הבריאות שלנו. להלן מפורטים הפרוטוקולים או ה’סקרמנט (פרוטוקול) ים’ המוצעים למעקב, אשר פותחו כתוצאה משנים של שיקום בריאות מוצלח מ-90% מהמחלות המוכרות לאדם. הליך ההתחלה חשוב מאוד, ומעקב אחר ‘סקרמנט (פרוטוקול) ‘ זה יכול לעתים קרובות להיות הגורם הקובע לשיקום בריאות מוצלח.

לבעיות בריאותיות קצרות, כגון שפעת; נוכל ללכת ישר ל’סקרמנט (פרוטוקול) ‘ 1000, מכיוון שבמקרים כאלה, לעתים קרובות היינו חולים בשפעת באופן טבעי עוד לפני שסיימנו את ההליך ההתחלתי.

מאת ג’ים האמבל (האדם שגילה את המ.מ.ס):
פריצת דרך זו יכולה להציל את חייך, או את חייו של אדם אהוב. בשנת 1996, בזמן שליחת כריית זהב בדרום אמריקה, גיליתי שכלור דו חמצני ריפא במהירות מלריה. מאז, זה הוכח כמחזיר בריאות חלקית או מלאה למאות אלפי אנשים הסובלים ממגוון רחב של מחלות, כולל סרטן, סוכרת, הפטיטיס A, B, C, מחלת ליים, MRSA, טרשת נפוצה, פרקינסון, אלצהיימר. , HIV/איידס, מלריה, אוטיזם, זיהומים מכל הסוגים, דלקות פרקים, כולסטרול גבוה, ריפלוקס חומצי, מחלות כליות או כבד, כאבים, אלרגיות, דלקות בדרכי השתן, בעיות עיכול, לחץ דם גבוה, השמנת יתר, טפילים, גידולים ו ציסטות, דיכאון, בעיות בסינוסים, מחלות עיניים, דלקות אוזניים, קדחת דנגי, בעיות עור, בעיות שיניים, בעיות בערמונית (PSA גבוה), הפרעות זיקפה והרשימה עוד ארוכה. זו בהחלט לא רשימה מקיפה. אני יודע שזה נשמע טוב מכדי להיות אמיתי, אבל לפי משוב שקיבלתי במהלך 20 השנים האחרונות, אני חושב שבטוח לומר ל-MMS יש פוטנציאל להתגבר על רוב המחלות המוכרות לאנושות.

חשוב לציין ש-MMS אינו מרפא מחלות. MMS הוא מחמצן, הוא הורג פתוגנים והורס רעלים. כאשר אלו מצטמצמים או מתבטלים בגוף, אז הגוף יכול לתפקד כראוי ובכך להחלים. לעתים קרובות אני אומר, “הגוף מרפא את הגוף”. MMS עוזר ליישר דברים כך שהגוף יוכל לעשות בדיוק את זה.

עשיתי הרבה דברים בימי חיי – מילד ביער באלבמה, לחיי הנחתים, לחובב תזונתי ובריאות אלטרנטיבית, לתעופה וחלל, לחוקר אלקטרוניקה, לממציא (של הרבה דברים), לכריית זהב. כשהבנתי שמצאתי “זהב אמיתי” כשגיליתי את ה-MMS, מנקודה זו ואילך הקדשתי את כל זמני ומאמצי לעזור לאחרים לשחזר את בריאותם ולהביא את הטכנולוגיה הזו לעולם. המשימה שלי היא להביא את הידע הזה של התאוששות בריאות לאנושות. כל הרווחים ממכירת הספרים שלי הולכים למשימה זו.

‘מסע לשיקום בריאות’, (הנחיות מלאות עבור כל אחד מהשלבים הבאים מסופקות להלן).

1/ הליך התחלה – משך: 4 ימים – מוצר נדרש – ערכת MMS (או CDS) 10% מהאנשים בדרך כלל שוחזרו את בריאותם כבר כאן.

2/ סקרמנט (פרוטוקול) 1000 – משך: שבוע אחד – נדרש מוצר – ערכת MMS (או טבליות CDS או MMS1) 50% מהאנשים בדרך כלל מחזירים את בריאותם כאן. (עבור גמילה כללית היינו עושים 3 שבועות בסקרמנט (פרוטוקול) 1000 ועוצרים כאן).

3/ סקרמנט (פרוטוקול) 1000+ – משך: שבוע אחד – נדרש מוצר – ערכת MMS (או טבליות CDS או MMS1) + DMSO 60% מהאנשים לעיתים קרובות ישחזרו את בריאותם כאן.

4/ סקרמנט (פרוטוקול) 2000 – משך זמן: עד שיקום הבריאות (חלק מהמחלות עשויות להימשך כמה חודשים) – נדרש מוצר – ערכת MMS (או CDS או MMS1 טבליות) + DMSO + MMS2 90% מהאנשים בדרך כלל משיגים שיקום בריאותי. (פעם בפרוטוקול 1000, שלבים 3/ ו-4/ מורכבים שניהם מהוספת מוצר נוסף לפרוטוקול הקיים).

יש לשקול תוספת של DMSO ולאחר מכן MMS2 אם איננו רואים תוצאות חיוביות לאחר מספר שבועות.

אם ה’סקרמנט (פרוטוקול) ים’ הנ”ל אינם מוצלחים, לפעמים זה יכול להיות בגלל שאנחנו עושים משהו שמונע מ-MMS לשקם את בריאותנו. אנו ממליצים בחום לקרוא: ‘MMS: 29 סיבות מדוע MMS לא משחזר את הבריאות שלנו’, כדי לבדוק אם אנחנו אולי עושים משהו שמונע מ-MMS לפעול בהצלחה. למרות ש-CDS עבד בהצלחה על מגוון רחב של בעיות בריאות, ואפילו יש לו כמה יתרונות ביישומים מסוימים בהשוואה ל-MMS, ערכת MMS עם מפעיל חומצה הידרוכלורית של 5% היא עדיין האופציה הטובה ביותר לשיקום בריאות כללי. לדוגמה, נראה ש-CDS לא עובד על מלריה; ובכל זאת נעשה שימוש מוצלח ב-MMS באלפי מקרי מלריה.

אם נוטלים CDS באופן פנימי, ונראה שזה לא משקם את בריאותנו בשבועיים או שלושה, עלינו לשקול להחליף לערכת MMS. לערכת MMS המשתמשת במפעיל 5% HCl יש רק טעם נוסף קל מה-CDS בכל מקרה.

DMSO (Dimethyl sulfoxide) אינו תרופה או תרופה; זהו תוצר לוואי נוזלי טבעי מעיבוד עץ, והוא משמש כממס מסחרי מאז 1953. יש לו פונקציות שימושיות רבות כנשא; ותכונות נוספות כוללות משכך כאבים ואנטי בקטריאלי בפני עצמו.

בשימוש בשילוב עם MMS, כנשא, DMSO ישא את ה-MMS המופעל (כלור דו חמצני) דרך דפנות התא, לתוך גידולים, לתוך עצמות, שיניים ומקומות אחרים שבהם ה-MMS עלול לא לחדור לבד. (DMSO משמש לפעמים את תעשיית התרופות לאותה מטרה כמו נשא).

————————————————– ————————————————– ————

להלן ההנחיות המלאות עבור כל שלב ב’מסע שיקום הבריאות’ שלנו.

ראשית, נקודות מפתח חשובות לגבי השימוש ב-MMS:

בְּטִיחוּת:

  • – הרחק מהישג ידם של ילדים.
  • – השתמש בהרבה מים כדי לשטוף מיד MMS לא מופעל מהעיניים או מהעור.
  • – אין להשתמש במלוא העוצמה.
  • – אל תחרוג מהיישומים המומלצים.

נקודות חשובות נוספות:

– יש להפעיל MMS ולאחר מכן לדלל במים לפני השתייה.
– אחסן את בקבוק ה-MMS בכלי סגור לא שקוף (ניתן לאחסן בכל מקום חשוך כמו בארון). חשיפה ממושכת לאור השמש עלולה להרוס במהירות את יעילותו.
יש לאחסן CDS במקרר, אבל MMS מותר לאחסן בטמפרטורת החדר.
– MMS יכול להכתים בגדים. אם MMS נוגע בידיים שלך, שטוף במים, אל תנגב ידיים על הבגדים שלך.
– MMS עלול לגרום לבחילות, הקאות או שלשולים אם לוקחים יותר מדי מוקדם מדי. זה בדרך כלל סימן לכך שה-MMS עובד, אבל מהר יותר ממה שהאיברים שלך מסוגלים לעבד ולסנן את החומר החולה שנהרס; ושהגוף שלך משתמש באמצעים אחרים כדי להסיר את החומר החולה או הרעלים שהושמדו מגופך. אם אתה נתקל באחת מתופעות הלוואי הנ”ל, הפחית את המינון, אך אל תפסיק ליטול אותו. עקוב אחר ההוראות שלהלן בקפידה כדי להפחית, או רצוי למנוע את ההשפעות השליליות האפשריות הללו.

זהירות: אם אתה נוטל תרופות מרשם, שים לב. מערכת חיסונית מחוזקת עשויה לזהות אותם בתור הרעלים שהם, ולנסות לנטרל אותם ומכאן את השפעותיהם. נסה להמתין לפחות שעה בין נטילת MMS לבין כל תרופה שאתה נוטל.

כיצד להשתמש ב-MMS;

א/ – למטרות תחזוקה, המטרה היא לקחת 6 טיפות MMS פעם ביום, (או 2 מ”ל של CDS).
– עבור מחלה מסוימת, המטרה היא לקחת 3 טיפות של MMS מופעל בכל שעה במשך 8 עד 10 שעות ביום, (או 1 מ”ל של CDS). זה ידוע בתור סקרמנט (פרוטוקול) 1000 או פרוטוקול 1000.

ב/ בכל אחד מהמצבים, התחל תמיד עם לא יותר מטיפה אחת עבור המנה הראשונה שלך, ורצוי בצע את ‘נוהל ההתחלה’ שלהלן.

c/ – אם נוטלים MMS לצורך תחזוקה, הגדילו את המינון בטיפה ליום, עד שתגיעו למינון של 6 טיפות (במצב זה, עדיף ליטול מינון זה לפחות שעה אחת לאחר ארוחת הערב, לפני שאתם הולכים לישון). אם מגיעים ל-4 טיפות ומגיבים; לאחר מכן הפחיתו את המינון למחרת בחזרה ל-3 טיפות. אם אתה בסדר, קח את זה בחזרה עד 4 טיפות, ואז 5 וכו’, עד שתגיע ל-6 טיפות ליום. אם אינך יכול להגיע ל-6 טיפות, פשוט הישאר על קצב המינון שאתה יכול לסבול בנוחות.

– אם נוטלים MMS עבור מחלה מסוימת, המטרה שלך צריכה להיות לקחת 3 טיפות של MMS מופעל לשעה, במשך 8 עד 10 שעות ביום. התחל עם הליך ההתחלה (ראה להלן), או במצב מסכן חיים התחל עם טיפה מקסימלית לשעה. אם לא הייתה לך תגובה שלילית, הגדל ל-2 טיפות לשעה עבור המינונים למחרת. אם מסכנת חיים, או אם המצב מגביל את הגדלת קצב המינון באיטיות, אתה יכול להגדיל את מספר הטיפות עבור כל מנה שעתית שלאחר מכן ולא בכל יום, אבל רק אם אין השפעות שליליות. חזור על הליך זה של הגדלת טיפה אחת לכל מנה, עד שתגיע לקצב המינון הרצוי.

בכל שלב אם יש לך תגובה שלילית, צמצם טיפה או שתיים עם מנות עוקבות, עד שהתגובה תיפסק. אם מורידים ל-2 טיפות ותחושת הבחילה או השלשול לא חולפים, הפחיתו לטיפה אחת או אפילו 1/2. ואז התחל לעלות ברגע שאתה מרגיש טוב יותר. עבור 1/2 טיפה, הפעל טיפה אחת, הוסף את המים שלך ואז פשוט שתה חצי מהם. אם אינך יכול להגיע ל-3 טיפות לשעה, פשוט הישאר עם המינון שאתה יכול לסבול. טיפה אחת או שתיים לשעה עדיין תעבוד אך עשויה להימשך זמן רב יותר.

לאחר שהגעת לקצב המינון הרצוי, התמיד בכך, צמצם את מספר הטיפות בכל עת שתהיה לך תגובה שלילית. על חלק מהדברים ניתן להתגבר תוך מספר שעות (כגון מלריה), חלקם תוך מספר ימים, חלקם תוך מספר שבועות (כגון הרפס), וחלקם תוך מספר חודשים (כגון סוגי סרטן מסוימים). עבור מחלות עקשניות כמו HIV וסוגים מסוימים של סרטן, אנשים הגיעו ל-10 טיפות בשעה. במקרה זה, המשך ליטול כמה טיפות שאתה יכול לשעה מבלי לגרום לבחילות או שלשולים.

עבור רוב המחלות, כאשר הבעיה מתגברת, צמצמו את מינון התחזוקה של 6 טיפות ליום.

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ממס ישראל
Join The Telegram MMS Israel Group

MMS CDS ISRAEL Chlorine Dioxide ממס ישראל
https://t.me/joinchat/vLijvTCADRk4YzJk

ד/ כיצד להפעיל MMS
– שימוש בחומצה הידרוכלורית 5%.(או 4% עד 10%); או מפעיל חומצת לימון 50%: עם המפעילים לעיל, עליך להשתמש באותו מספר טיפות של MMS ומפעיל. אם נוטלים מנה של 3 טיפות, שים 3 טיפות MMS בפינת כוס יבשה נקייה, ולאחר מכן הוסף 3 טיפות של חומצה הידרוכלורית 5% (או 50% חומצת לימון) ונער את הכוס כשהיא מוטה. המתן 20 עד 30 שניות כשהתמיסה הופכת לצהובה/חום. לאחר מכן הוסף מים או מיץ לשתייה (בערך ¼ עד ½ כוס). מים הם האפשרות הטובה ביותר, ואם משתמשים במים, מים מזוקקים הם הטובים ביותר, אחרת כל מים נקיים יתאימו. עשוי להיות לו טעם לא נעים עבור אנשים מסוימים, אשר מופחת אם אתה משתמש במיץ במקום, (אם כי לא הבחירה הבריאה ביותר, לימונדת ספרייט טובה גם למיסוך הטעם).

מה לא לצרוך ביחד עם MMS CDS?
אין להשתמש במיץ בתוספת ויטמין C
. מיץ ענבים טהור, מיץ עגבניות, מיץ חמוציות או מיץ תפוחים זה בסדר (לא תפוז). מים הם האפשרות הטובה ביותר אם אתה יכול. בדוק בעת הקנייה למטרה זו, מכיוון שלרוב משקאות הפירות יש כעת תוספת ויטמין C. ויטמין C ינטרל את ה-MMS; כמו קפה, תה, אלכוהול, שוקולד, + נוגדי חמצון אחרים. שתו מיד את ה-MMS לאחר שהוספתם מים או מיץ.
שיטה נוספת שמבטלת טעם של נטילת MMS, היא לשים את התערובת שלך (30 שניות מופעלת) בקפסולה (גלולה ריקה), לבלוע את כמוסת הגלולה עם כוס מים. ייתכן שתצטרך מזרק כדי לעשות זאת. בשיטה זו, הוסף מספר שווה של טיפות מים לאחר ההפעלה; למשל, אם אתה לוקח 3 טיפות של MMS, ו-3 טיפות של מפעיל 5% HCl; לאחר 20 השניות, הוסיפו 3 טיפות מים, ואז הכניסו את התערובת לקפסולת גלולות לבליעה מיידית עם כוס מים. (אין להשאיר את התמיסה בתוך הקפסולה יותר מכמה דקות כי הקפסולה תימס או תתרכך).

– שימוש ב-10% חומצת לימון , או מיץ לימון סחוט טרי:
עם המפעילים האלטרנטיביים האלה, עליך להשתמש ב-5 טיפות של מפעיל עבור כל טיפת MMS. מערבבים בכוס כמתואר לעיל, אך במקרה זה המתינו 3 דקות להפעלה.
אם אתה פשוט לא יכול לסבול את טעם ה-MMS, אתה יכול לעבור ל-CDS שיש לו פחות בעיות טעם. טאבלטים MMS1 הם אפשרות נוספת. קיים גם פרוטוקול של משיחה של העור בתערובת MMS, הנספגת דרך העור לתוך הגוף. פרוטוקול זה מתואר בהמשך דף זה ומכונה פרוטוקול 3000.

ה/ אם עבודה או אחריות אחרת לא מאפשרים  בנוחות להכין MMS מדי שעה, תוכל לערבב מראש את המינונים שלך לאותו היום. לְמָשָׁל; אם אתה על 3 טיפות לשעה במשך 8 שעות ביום (24 ​​טיפות בסך הכל), התחל את היום על ידי הפעלה בכוס, 24 טיפות של MMS עם 24 טיפות של תמיסת חומצה הידרוכלורית 5%. לאחר 20 עד 30 שניות, הוסיפו את זה לכ-1 ליטר מים בבקבוק לגימה או כלי דומה, (זכוכית – לא מתכת). סמנו את הצד של הבקבוק ל-8 חלקים שווים, ואז פשוט שתו חלק אחד לשעה.

תוקף ה MMS
אם ה-MMS שלך מתיישן אז לא תוכל להיות בטוח אם הוא עדיין עובד; ניתן לבדוק אותו על ידי הפעלה והסתכלות שהוא הופך לצהוב/חום. הוא צריך גם להפיץ ריח כלור חזק. אם הוא לא משנה צבע ואין ריח, ייתכן שיהיה צורך להחליף את ה-MMS או המפעיל שלך. אתה יכול גם להשתמש ברצועות בדיקה של כלור דו חמצני כדי לבדוק MMS.
MMS לא מופעל יכול להחזיק מספר שנים כל עוד נשמר במקום קריר וחשוך (מדובר בחומר שמגיע מופרד ל 2 בקבוקונים לפני ההפעלה).

————————————————– ————————————————– —

1/ הליך התחלה – משך: 4 ימים – נדרש מוצר – ערכת MMS (או CDS).

הליך התחלה זה צריך להיעשות תמיד לפני ביצוע פרוטוקולים 1000, 1000+ או 2000. נמצא שהליך זה הכרחי מאוד למתחילים ולחולים מאוד. יש אנשים שלעולם לא מגיעים לפרוטוקול 1000 ו”הבריאות שלהם שוחזרה”. לך לאט ואל תמהר. חזור והתחל מחדש אם יש אי נוחות שלא ניתן לסבול. אתה לא רוצה לחלות יותר על ידי שחרור רעלים לדם שלך. תן לגוף לסלק את הרעלים הללו באיטיות דרך מערכת העיכול, מערכת הלימפה או דרך העור שבו 80% מהרעלים נפלטים. הזעה טובה לניקוי רעלים.

ביום הראשון של הליך ההתחלה קח 1/4 טיפה של MMS1 מופעל בכל שעה במשך 8 שעות. בצע את ההוראות האלה.

הערה: במקרה של אדם חולה מאוד, התחל את הליך ההתחלה אפילו עם פחות ממינון ה-1/4 של הטיפה שהוצע לעיל. עבור אדם חולה מאוד התחל עם 1/8 ירידה בכל שעה במשך 8 שעות (ליום אחד), לאחר מכן בצע את הליך ההתחלה, ולאחר מכן התחל בפרוטוקול 1000.

שלב 1. השתמשו בכוס שתייה ריקה, נקייה, יבשה. הטה את הכוס מעט הצידה וטפטף טיפה אחת של MMS כך שהטיפה תלך לפינת החלק התחתון של הכוס. זרוק טיפה אחת של מפעיל על גבי טיפת ה-MMS. נער מעט את הכוס כדי לערבב את הטיפות.

שלב 2. המתן 20 עד 30 שניות ולאחר מכן השתמש בכוס כדי למדוד 1/2 כוס מים כדי להכניס לכוס; זה 4 אונקיות. ודא שהטיפות המופעלות מעורבבות במים.

שלב 3. ואז שפוך אונקיה אחת של מים לכוס שנייה ושתה אותה. זה 1/4 מהנוזל עכשיו בכוס; אתה יכול לקחת את זה כמו שהוא, או שאתה יכול להוסיף קצת מים נוספים לאונקיה לפני שאתה לוקח את זה.

שלב 4. שפוךו את 3 האונקיות הנוספות לביוב. אתה לא תשתמש בהם. אתה חייב להכין משקה חדש בכל שעה. יש להכין כל משקה MMS תוך 30 שניות לפני נטילתו, ויש להקפיד לעולם לא לחכות יותר מ-60 שניות לפני נטילתו. (כשמשתמשים ב-CDS או CDH, מכיוון ש-1 מ”ל שווה ל-3 טיפות של MMS   ו – 1 מ”ל מכיל 20 טיפות, אז 2 טיפות ישוו בערך 1/4 טיפה ב-MMS. אז השתמשו ב-2 טיפות של CDS עבור החלק הזה).
הימים השני והשלישי של הליך ההתחלה לוקחים 1/2 טיפה של MMS1 כל שעה במשך 8 שעות ביום.

שלב 5. בצע את אותם שלבים 1 ו-2 כמו לעיל בכל שעה. ואז הפעם שפוך 2 אונקיות ושתה אותם. זה זהה ל-1/2 מהנוזל שיש לך עכשיו בכוס. זה, כמובן, נותן לך 1/2 טיפה.
ביום הרביעי של הליך ההתחלה קח 3/4 טיפה של MMS1 כל שעה במשך 8 שעות.

שלב 6. בצע את אותם שלבים 1 ו-2 כמו לעיל. במקרה זה יהיה הכי קל לשפוך 1 אונקיה של נוזל ולשתות את השאר שהם 3 אונקיות של נוזל. במילים אחרות אתה שותה 3/4 מ-1/2 כוס המים שאתה מכין בשלבים 1 ו-2. בסוף יום 4 השלמת את הליך ההתחלה וההכנה לפרוטוקול 1000. עליך להתחיל בפרוטוקול 1000 למחרת. החל מנקודת ירידה אחת.

2/ סקרמנט (פרוטוקול) 1000 – משך: שבוע – מוצר נדרש – ערכת MMS (או טבליות CDS או MMS1).
סקרמנט (פרוטוקול) 1000 מורכב מנטילת 3 טיפות של MMS מופעל לשעה, במשך 8 שעות ביום. עקוב אחר הנקודות ‘א’ עד ‘ה’ בסעיף ‘כיצד להשתמש ב-MMS’ למעלה. אם אתה משתמש ב-CDS, קח 1 מ”ל של CDS לשעה. אם אתה משתמש בטבליות MMS1, קח טבליה אחת לשעה לפי ‘הוראות הטאבלט של MMS’ למטה.

(פעם בפרוטוקול 1000, שלבים 3/ ו-4/ מורכבים שניהם מהוספת מוצר נוסף לפרוטוקול הקיים).

3/ סקרמנט (פרוטוקול) 1000+ – משך: שבוע – מוצר נדרש – ערכת MMS (או CDS או MMS1 טבליות) + DMSO.
סקרמנט (פרוטוקול) 1000+ מורכב מהוספת DMSO למינון, כדי לעזור לשאת את דו תחמוצת הכלור עמוק יותר לתוך הגוף.

– DMSO יבטל בסופו של דבר את הכלור הדו חמצני, ולכן יש להוסיף אותו למינון הכלור הדו חמצני ממש לפני היישום או הצריכה.
– DMSO טהור קופא ב-18 מעלות צלזיוס. אם הוא קפוא, הפשר על ידי הנחת הבקבוק במים חמים או בחדר חם. דילול ה-DMSO עד ל-70% על ידי הוספת מים מטוהרים ימנע ממנו לקפוא. – 24 שעות לפני השימוש בסקרמנט (פרוטוקול) ים למטה, עליך לבדוק סובלנות ל-DMSO. שפשף טיפה אחת של DMSO על האמה והמתן 24 שעות. אם אתה חווה כאב כלשהו בכבד שלך, אל תשתמש בסקרמנט (פרוטוקול) ים DMSO אלה.

נטילת DMSO פנימית עם MMS.
השתמש רק בטיפה אחת של DMSO כדי להתחיל, ועבור לאט עד לקצב המינון הרצוי כמפורט להלן.

סקרמנט (פרוטוקול) בריאות 1000+ MMS + DMSO:
הפעל את ה-MMS שלך בכוס יבשה נקייה בדרך הרגילה, ולאחר מכן הוסף את המים שלך לשתייה והוסף מספר שווה של טיפות DMSO, כלומר, אם אתה על מנת MMS של 3 טיפות, הוסף 3 טיפות של DMSO לתוך הכוס ממש לפני השתייה.
CDS: זהה לעיל עם תוספת של 10 טיפות של DMSO שנוספו לכל 1 cc/ml של CDS.

חשוב: אם ערבבת בקבוק MMS או CDS כדי ליטול כל שעה לאורך היום, אל תוסיף את ה-DMSO לבקבוק שלך. כאשר אתה מוכן למנה השעתית שלך, מזוג אותו לכוס ולאחר מכן הוסף את ה-DMSO ממש לפני השתייה. אם תוסיף את ה-DMSO לבקבוק, הוא ינטרל את ה MMS כליל עד סוף היום.

אנחנו יודעים שיש אנשים שלוקחים רק כמה טיפות של DMSO כפי שתואר לעיל, וגם יודעים על אנשים שצורכים אותו בכפית מלאה, אבל כמו עם ה-MMS/CDS, אנו מציעים שתעבדו לאט. כמו ב-MMS/CDS, מדובר בביסוס רמת הסובלנות שלך, ועבור רוב האנשים הם יכולים להתמודד עם הרבה יותר מכמה טיפות.

4/ סקרמנט (פרוטוקול) 2000
– משך זמן: עד שיקום הבריאות (חלק מהמחלות עשויות להימשך כמה חודשים)
– נדרש מוצר – ערכת MMS (או טבליות CDS או MMS1) + DMSO + MMS2.
לאחר שתתנסה בסקרמנט (פרוטוקול) 1000+ כמו לעיל, כעת תוסיף טבליות MMS2. המטרה היא ליטול 3 טבליות ביום, באמצע הדרך בין מנות ה-MMS1 שלך.

MMS2 קפסולות המכילות חומצת קלציום או Ca (CLO) 2, אשר נעשה בו שימוש נרחב בתעשיות טיפול במיים והיגיינה. כאשר הוא בא במגע עם מים, סידן היפוכלוריט הוא הופך מיד לחומצה היפוכלורית או HOCl.
חומצה היפוכלורית היא חומצה שמערכת החיסון האנושית מייצרת באופן טבעי ומשתמשת בה כדי להרוג פתוגנים מכל הסוגים בכל הגוף, ועוד הרבה דברים שצריך לפעמים להרוס. חומצה זו היא כנראה החומצה החשובה ביותר שהגוף מייצר כדי לשמור על הבריאות. בשימוש נכון, MMS2 פשוט מספק לגוף דחיפה של חומצה היפוכלורית בעת הצורך, כדי להילחם בחיידקים או במחלות. הוא מחמצן חיידקים זרים, וירוסים, רעלים וכו’; כמעט כמו במערכת חיסון בריאה.

נוהל סקרמנט (פרוטוקול) – MMS2 קפסולות
– קח כמוסה אחת בכל פעם, ועד 3 כמוסות ליום. עבור הקפסולה הראשונה שלך, עדיף לרוקן עד 3/4 מהתוכן כדי לבדוק את הסבילות שלך. אם אין בעיות, עבור הקפסולה השנייה שלך רוקן 1/2. ועבור לאט לאט לכמוסה מלאה, אלא אם כן יש לך תגובה שלילית, הישאר בכמות שאתה יכול לסבול. לעולם אל תתחיל עם ילד בקפסולה מלאה, התחל תמיד בכ-1/4 מלא. גם 1/4 וגם 1/2 קפסולות מלאות זמינות גם מאתר הספק.

חשוב: אל תנסה לבלוע אבקת MMS2 אלא אם כן היא נמצאת בקפסולה.

שתו לפחות כוס מים גדולה אחת מלאה עם קפסולת ה-MMS2 שלכם. לאחר מכן תמיד שתו לפחות כוס מים מלאה אחת עם כל קפסולה שלאחר מכן שנלקחת באותו יום (שתי כוסות עם כל כמוסה אפילו טוב יותר אם אתה יכול להתמודד עם זה).
מכיוון שהחומצה ההיפוכלורית תהרוס חומר חולה בגוף שלך, הגוף שלך יצטרך בתורו לסלק את החומר ההרוס הזה. אם תהליך זה מתרחש מהר מדי, MMS2 עלול לגרום לבחילות, הקאות או שלשולים. עד כמה שזה נשמע מוזר, זה טוב (במיוחד במקרה של סרטן), אל תפסיק לקחת את זה. זה בדרך כלל סימן לכך שה-MMS2 פועל, ושהגוף שלך מסלק מגופך את הרעלים ההרוסים או את החומר החולה.
לעולם אל תגיע למצב בו אתה חולה. אם אתה מבחין שזה גורם לך להרגיש יותר חולה ממה שאתה כבר, תמיד הפחית את צריכת ה-MMS2 (וה-MMS1 אם אתה משתמש גם כן). אם אתה מרגיש יותר גרוע, זה נגרם מהרג המחלה כל כך מהר שהיא מייצרת יותר מדי רעל ממה שהגוף מצליח לסלק. לך לאט יותר. ניתן להפחית עד לכמוסה אחת ביום, או אפילו לאפס אם נראה שה-MMS2 גרם לך להרגיש גרוע יותר; אבל תתחיל שוב בקרוב מאוד. במצב כזה (או במקרה של ילד), יש להשתמש בכמוסות המלאות של 1/4 או 1/2 בהתאם לסובלנות שלכם. אם אתה חווה תחושה כמו צריבה בלב; לגימת מים במשך מספר דקות לאחר נטילת הקפסולה MMS2 עוזרת לעיתים קרובות. אם אתה חווה בחילה, כדאי להתגבר על כך על ידי ישיבה ולגימת מים; ולרוב יחלוף לאחר מספר דקות. אם זה קורה, אם אין לך MMS1, אתה עדיין יכול להשתמש ב-MMS2. מחקר הראה שאם יש לך רק MMS2, הוא לרוב יעשה את העבודה לבד.
חלקם השתמשו בו בקצב של כמוסה אחת בכל שעה. הגדל את הכמות אם אתה יכול, הקטן אם אתה מרגיש יותר גרוע.
אתה יכול להשתמש בו עם כל תרופה. התרופה אינה פוגעת ב-MMS2, ו-MMS2 אינו פוגע בתרופה יותר ממה שהמערכת החיסונית שלך תפגע.
– לריפוי פצעים ובעיות עור אחרות. MMS2 הורג את הפתוגנים והחיידקים על פצע מבלי לפגוע ברקמות הפגועות. פשוט רוקן קפסולה ברבע כוס מים והשתמש בזה על הפצע. אלכוהול, יוד וכל שאר חומרי החיטוי גורמים נזק מסוים לפצע, וגורמים לזמן ריפוי מוגבר לתאים הפגועים; אך מכיוון ש-MMS2 הורג את הפתוגנים ואינו גורם נזק, הוא מביא לריפוי מהיר יותר.
– אם אתה צריך לבחור להשתמש ב-MMS2 על חיות המשק שלך מכל סיבה שהיא, הקפד להתעקש שהוא ישתה כמות גדולה של מים מיד לפני ואחרי צריכת MMS2, על מנת להבטיח שה-MMS2 אכן הופך לחומצה היפוכלורית בקיבה. .
————————————————– —————————

CDS – תמיסת כלור דו חמצני
מה זה CDS: – CDS אינו תרופה או סם. כלור דו חמצני הוא קוטל פתוגנים מוכח, בשימוש נרחב בתעשיות ההיגיינה, המזון והטיפול במים.
גוף האדם הוא 60 – 70% מים. בשימוש בגוף, CDS מחמצן חיידקים זרים, וירוסים וכו’; כמעט כמו במערכת חיסון בריאה.
איך הוא עשוי: – כפי שאתה אולי יודע, בקבוק של MMS (תמיסת מינרלים קסומה; או WPS1) מורכב מתמיסת סודיום כלורית. הוא מעורבב עם מפעיל כדי ליצור תמיסת כלור דו חמצני, אשר לאחר מכן מדולל ונצרך לפי פרוטוקולי ה-MMS. כלור דו חמצני הוא הגורם הפעיל נגד מחלות ופתוגנים.

להכנת CDS מערבבים את ה-MMS בדרך הרגילה, וגז הכלור דו חמצני, שמגיע מהתערובת, נדחף דרך מים מזוקקים, הלוכדים את גז הכלור דו חמצני. לחיי מדף מקסימליים, יש לשמור את ה-CDS בקירור, אחרת לאחר מספר חודשים הוא עלול בסופו של דבר לצאת החוצה ולאבד כוח. אם הוא מאבד עוצמה, עדיין ניתן להשתמש בו, אבל תצטרך להשתמש יותר ככל שהתמיסה הופכת חלשה יותר, (צהוב – טוב, בהיר – רע).
גם יציאת הגזים תגדל ככל שמרווח האוויר של הבקבוק יגדל. אם מתכננים להשתמש בבקבוק במשך תקופה ארוכה, זה עשוי להיות מועיל להכניס את מה שלא משתמשים לתוך בקבוקי זכוכית קטנים יותר ללא כל מרווח אוויר, (יחול בעיקר כאשר עד חצי בקבוק או פָּחוּת).

ל-CDS יש כמה יתרונות על פני ה-MMS:
1) הטעם הרע נעלם. נשאר טעם קל, אבל כל אחד יכול להתמודד עם זה, מה שהופך אותו לאידיאלי לילדים. CDS מצוין לכאבי שיניים וכאבי גרון, הכוללים החזקתו בפה.
2) ברגע שיש לך בקבוק CDS מוכן, הוא מוכן לשימוש. כבר לא צריך לערבב שני תמיסות.
3) הזרקה תוך ורידית של CDS לא מדולל נוסתה בהצלחה על בני אדם ופרות, אך נא לא לנסות בדרך זו!

הגבלה: למרות ש-CDS עבד על צורות רבות של מחלות קשות, עבור מחלות מסוימות ה MMS היא עדיין האופציה הטובה ביותר לנטילה פנימית. לדוגמה, CDS לא עובד על מלריה; ובכל זאת נעשה שימוש מוצלח ב-MMS באלפי מקרי מלריה.
אם אתה נוטל CDS באופן פנימי, ונראה שזה לא משקם את בריאותך בשבועיים או שלושה, עליך לשקול להחליף לערכת MMS, או לעלות לפרוטוקול 2000, (שהוא הוספת כמוסות MMS2).
בנוסף לנטילה פנימית, CDS אידיאלי גם לשימושים הבאים: – טיהור מים – ספריי חיטוי – פרוטוקולי פה, עיניים, אוזניים ואף – פרוטוקולי אמבטיה – פרוטוקולי עור – פרוטוקול Douche – פרוטוקול חוקן – פרוטוקול 3000
הערה: – CDS חייב להיות מדולל לפני השתייה. יש להוסיף אותו לפחות לרבע כוס מים או מיץ לשתייה. (קצב דילול מינימלי צריך להיות לפחות 25 חלקים משקה לחלק CDS אחד).
(אין להשתמש במיץ תפוזים או במיצי פירות בתוספת ויטמין C, שכן ויטמין c גבוה ינטרל את הכלור הדו חמצני; כמו קפה, אלכוהול, שוקולד, + נוגדי חמצון אחרים).

אופן שימוש: לא משנה באיזו אפשרות תשתמש למטה, התחל תמיד עם מינון של 1/4 מ”ל. (טפטפת חצי מלאה ברוב המקרים = 1 מ”ל). אם לא הייתה לך תגובה שלילית כאשר מגיע הזמן לקחת את המנה הבאה שלך, הגדל ל-1/2 מ”ל עבור המנה הבאה שלך. חזור על הליך זה של הגדלת 1/4 מ”ל לכל מנה, עד שתגיע לרמת המינון הרצויה. בכל שלב אם יש לך תגובה שלילית, צמצם עד שהתגובה תיפסק.

1/ למטרות תחזוקה, קח 2 מ”ל של CDS פעם ביום.
2/ כדי לשחזר את הבריאות, המטרה היא ליטול 1 מ”ל לשעה במשך 8 עד 10 שעות ביום, (1 מ”ל של CDS שווה ערך למינון של 3 טיפות של MMS).

בניגוד ל-MMS, סביר להניח ש-CDS לא יגרום לבחילה, אבל תמיד טוב להשתמש באותה שיטת ‘העלאה’ כמו MMS. סרטן יכול לדרוש הליך זה למשך מספר חודשים. מינונים גבוהים יותר עלולים להאיץ את התהליך, אך רק אם אין בחילות או תופעות לוואי אחרות. יש אנשים שמגיעים עד 6 מ”ל לשעה עבור מחלה קשה, או כל קצב מינון שהם יכולים לסבול.
לשיטת 1 מ”ל לשעה, ניתן להכין בבוקר בקבוק מים של 1 ליטר (רצוי זכוכית), להוסיף 10 מ”ל CDS ליום; ואז לשתות 1/10 בכל שעה. עבור רוב המחלות, כאשר הבעיה מתגברת במלואה, צמצם את מינון התחזוקה של 2 מ”ל ליום.

השתמש ב-CDS לתנאים הבאים:
תינוקות – התחל עם ¼ מ”ל ועבוד עד 1/2 מ”ל לשעה מקסימום (עד 8 שעות ביום). ילדים (וחיות מחמד) – התחילו עם ¼ מ”ל ועבדו עד מקסימום 1 מ”ל לכל 25 ק”ג משקל גוף.
אלרגיות – גרגור עם תמיסה של 2 מ”ל CDS הוספה ל-¼ כוס מים. אתה יכול גם לבלוע את התערובת הזו לאחר גרגור.
בעיות שיניים וחניכיים – הוסף 2 מ”ל של CDS לרבע כוס מים – צחצח ושטוף עם זה.
תרסיס לעור – קח בקבוק ספריי ריק של 2 אונקיות והוסף 7 מ”ל של CDS ל-2 אונקיות מים (רצוי מים מזוקקים, אבל כל מים נקיים יצליחו). בקבוק CDS זה יישאר מופעל למשך מספר ימים, ולאחר מכן עליך להכין אצווה חדשה. ניתן לרסס את התערובת הזו על סרטן העור ורוב בעיות העור האחרות בערך כל שעה (אין צורך לשטוף כאשר מערבבים בצורה זו). ניתן להשתמש ב-CDS ללא דילול עבור יבלות וכמה בעיות עור קשות אחרות, כולל סרטן העור.
כאב גרון או כאב שיניים – הוסף 4 מ”ל של CDS לחצי כוס מים. קח לגימה והחזק בפה. לאחר מספר דקות בלע אותו טיפין טיפין; לאחר מכן קח עוד לגימה. נסה להמשיך כך במשך חצי שעה, בסופו של דבר צרוך את חצי הכוס במשך חצי השעה. לחלופין, ניתן לרסס את התערובת הזו בחלק האחורי של הגרון כל כמה דקות לכאבי גרון.
הוספת DMSO לתערובת תועיל לכאבי שיניים.
טיהור מים – יש להשתמש ב-1 מ”ל לליטר מים – להשאיר לשעתיים.

אזהרות: אל תשתה במלוא הכוח. אל תחרוג מהיישומים המומלצים. הרחק מהישג ידם של ילדים. שמור בקירור.
————————————————– ——————————

הוראות:
טבליות MMS1 MMS1 טבליות (Clo2) כלור דו חמצני:
טבליה בגודל 1 שווה לטיפה אחת של MMS מופעל. (טבליה זו יכולה לשמש לטיהור 5 ליטר מים).
טבליה בגודל 2 שווה לשלוש טיפות של MMS מופעל. (טבליה זה יכולה לשמש לטיהור 15 ליטר מים).
טבליות כלור דו חמצני חדשניות של MMS Tabs משתמשות בטכנולוגיה מהפכנית שמאפשרת את יתרונות החיטוי היעילים ביותר של כלור דו חמצני בצורת טבליות פשוטה לשימוש. הטבליות עטופות בנפרד בנייר כסף שלפוחית ​​ועוצבו במיוחד כדי לשחרר בהדרגה את הריכוזים והחוזקים של גז הכלור הדו חמצני כאשר מוסיפים אותו למים. יצירת גז כלור דו חמצני עם טבליות אלו היא פשוטה שכן בצורתן היבשה, הטבליות אינן תגובתיות אלא רק מייצרות כלור דו חמצני כאשר הן נחשפות למים או מוספות למים. כדי להפעיל את הטבליות פשוט קח את הטבליה דרך הפה עם כוס מים ותוך שניות הן פועלות לייצור תמיסה של כלור דו חמצני פעיל בקיבה. תמיסה שנוצרת יעילה עבור חמצון מיקרוביולוגי.

הערה: אנא הבינו שטבליות MMS1 מיועדות לצריכה דרך הפה ומייצרות כלור דו-חמצני רק כשהן מומסות עם מים בקיבה. אז תמיד קח את הטבליה עם הרבה מים.
אזהרה: טבליות רגישות ללחות. לאחר הפתיחה, אל תשאיר טבליות מחוץ למיכל או הקופסה. החזירו לשקית רוכסן או לכלי אטום מתאים. לשמור מחוץ להישג ידם של הילדים.
הסרת טבליות: הטבליות מוגנות בשכבת פלסטיק ונייר כסף. אם אתה מתקשה לדחוף את הטבליות החוצה, השתמש בסכין חדה כדי לשבור את קצה נייר הכסף, ולאחר מכן דחוף החוצה את הטבליה. אם טבליה מתפרקת לאבקה לפני השימוש, אל תזרקו את האבקה – שפכו את האבקה לכוס ריקה ומלאו למחצה במים, ואז שתו את התמיסה, (או הכניסו את האבקה לקפסולה ריקה).
אופן השימוש: הכן חצי כוס מים; אל תכניס את הטבליה לפה שלך ורק אז את המים. אל תערבב את הטבליה בפה; הטבליה תתחיל לפעול רק מהרוק שלך ויהיה לה טעם רע ועלול לגרום לגירוי ברקמה הרכה של הפה (כדי להימנע מכך אנו ממליצים בחום לשים את הטבליה בקפסולה ריקה).
הנח את הטבליה על גבי הלשון שלך, ולאחר מכן בלע במהירות עם חצי כוס מים.
אין ליטול עם מיץ פירות. הימנע מויטמין c, תה, קפה ונוגדי חמצון אחרים שעה משני הצדדים של נטילת הטבליה.

הוראות לשימוש בטבליות MMS1:
מידה 1 או מידה 2. מינון: אדם יכול בדרך כלל לסבול מינון MMS גדול יותר עם הטבליות, בהשוואה ל-MMS, אם חווית מעט בחילה.
אם אתה צריך לקחת 3 או יותר טבליות בכל פעם, הדרך הטובה ביותר היא לשים את הטבליות בקפסולה ריקה; לאחר מכן יש לבלוע את הקפסולה עם כוס מים מלאה. בעת השימוש בטבליות MMS1 עליך להחליט עד כמה חמור מצבך הבריאותי לפני שתתחיל במינונים השונים המפורטים להלן.

פרוטוקול 1 זה מיועד למחלות קלות. זה בעצם נטילת טבליה אחת כל שעה עם כוס מים, במשך 8 שעות ביום, במשך 3 שבועות או עד שאתה מרגיש טוב יותר. יש אנשים שלא יכולים להתחיל לקחת טבליה מלאה וצריכים להתחיל עם ½ טבליה בלבד. זה נקבע לפי כמה הם חולים מלכתחילה. אם מישהו מרגיש מאוד חולה, התחל עם ½ טבליה בלבד, אך לאחר מכן התחל לקחת יותר אם אתה מרגיש שאתה יכול. הכלל הוא, אם אתה מרגיש שהטבליות גורמים לך להרגיש יותר גרוע, קח פחות ואם הם לא גורמים לך להרגיש יותר גרוע אז קח קצת יותר בפעם הבאה, אבל לא יותר מטבליה אחת בכל שעה עבור פרוטוקול זה. (זהירות: אם אתה מתחיל בנטילת ½ טבליה, הקפד לאחסן את ½ הטבליה הנותרת באריזת נייר הכסף. כל לחות באוויר תתחיל להמיס את הטבליה). אסור לך לעשות את עצמך חולה יותר ממה שאתה כבר: אל תגרום לעצמך בחילה, או כאב, או שלשול. כאשר אתה מבחין באחד מהתסמינים הללו מופיעים קח פחות. נסו לא להפסיק לקחת את הטבליות, פשוט קח פחות. אתה יכול אפילו לקחת טבליה אחת כל שלוש שעות. כאב, שלשול, בחילות ואי נוחות אחרות גורמים לאובדן אנרגיה, אשר בתורו גורם לריפוי איטי יותר ולהחלמה איטית יותר. יש אנשים שנוטים להחמיר במשך כמה ימים בזמן שהגוף עובר תקופה של ניקוי רעלים והשפעת ההקסהיימר. אנשים רבים מראים שיפור דרמטי בן לילה, בעוד שאחרים עשויים להימשך שבועות או אפילו חודשים. זה תלוי כמה זמן אתה סובל מהמצב ובהיקף וחומרתו. להיות סבלני.

פרוטוקול 2 זה מיועד למחלות קשות יותר. זה בעצם נטילת 2 או 3 טבליות כל שעה עם כוס מים.
פרוטוקול 3 זה לכל המחלות הקשות. זה זהה לפרוטוקול 2 אבל עם קפסולות MMS2 שנוספו לפרוטוקול.
המינונים הם כדלקמן, (עקוב אחר ההליך בפרוטוקול 1 לעיל לקביעת קצב המינון הנסבל שלך):
בשעה הראשונה קח את מינון הטבליה MMS1 שלך. (זה יכול להיות בין 1 ל-4 טבליות)
בשעה השנייה קח את מינון הטבליה MMS2 שלך. (בדרך כלל 1 כמוסה)
שעה 3 חזור על שלב 1.
שעה 4 חזור על שלב 2. המשיכו כך במשך עשר שעות ביום. אז אתה תיקח טבליות MMS1 חמש פעמים בכל יום, בתוספת כמוסות MMS2 חמש פעמים בכל יום.
————————————————– ——————————–
שימוש ב-MMS עבור התנאים הבאים: (אנו ממליצים בחום לקרוא את ספרו של ג’ים עבור הדרכים הרבות האחרות בהן ניתן להשתמש ב-MMS).

תינוקות, ילדים (וחיות מחמד) – קחו עד טיפה אחת לכל 11 ק”ג משקל גוף, ואז חזרו למינון תחזוקה של 1/2 טיפה לכל 11 ק”ג.

אלרגיות – גרגור עם תמיסה של 6 טיפות המופעלת בדרך הרגילה, ומוסיפים ל-¼ כוס מים.

בעיות שיניים וחניכיים – 6 טיפות MMS מופעלות בדרך הרגילה, והוסיפו ¼ כוס מים – צחצחו ושטפו עם זה. אין להשאיר בפה יותר מ-60 שניות. לשטוף במים. (גם מלבין שיניים). הוסף DMSO אם עובדים על שן מורסת. כוויות (+ עקיצות דבורים ועקיצות חרקים) – יש לרסס כל כוויה ב-MMS בעוצמה מלאה (ללא תוספת מפעיל) ישירות מבקבוק ריסוס קטן. אל תוסיף מפעיל בכלל. אם אין לך בקבוק ריסוס זמין, מרחי MMS ישירות על הכוויה, לוודא שהאזור ספוג ב-MMS. המתן עד חמש דקות, אך לא יותר, לפני שתשטוף במים. אם לא תצליח לשטוף, הכוויה תמשיך לכאוב. מצד שני, אם תשטפו תוך 5 דקות הכוויה תתרפא ב-1/4 מהזמן הרגיל הנדרש. זה כולל את כל כוויות העור והבשר הנוראיות האלה. הכאב צריך להפסיק מיד או לרדת לכמעט אפס תוך מספר דקות. אם האזור עדיין כואב, תוך כשעה יש לרסס שוב את האזור ולהמתין 5 דקות לפני השטיפה. עבור עקיצות ועקיצות, הימנעו ממריחה על כל העור שמסביב לנשיכה, וכך אין צורך לשטוף. אם תשטוף תוך 5 דקות הכוויה תתרפא תוך 1/4 מהזמן הרגיל הנדרש. זה כולל את כל כוויות העור והבשר הנוראיות האלה. הכאב צריך להפסיק מיד או לרדת לכמעט אפס תוך מספר דקות. אם האזור עדיין כואב, תוך כשעה יש לרסס שוב את האזור ולהמתין 5 דקות לפני השטיפה. עבור עקיצות ועקיצות, הימנעו ממריחה על כל העור שמסביב לנשיכה, וכך אין צורך לשטוף. אם תשטוף תוך 5 דקות הכוויה תתרפא ב-1/4 מהזמן הנדרש בדרך כלל. זה כולל את כל כוויות העור והבשר הנוראיות האלה. הכאב צריך להפסיק מיד או לרדת לכמעט אפס תוך מספר דקות. אם האזור עדיין כואב, תוך כשעה יש לרסס שוב את האזור ולהמתין 5 דקות לפני השטיפה. עבור עקיצות ועקיצות, הימנעו ממריחה על כל העור שמסביב לנשיכה, וכך אין צורך לשטוף.

כוויות שמש – לכוויות שמש יש להתייחס באותו אופן כמו לכוויות. רססו את האזור האדום, המתינו 1 עד 5 דקות ושטפו במים. אם האזור עדיין כואב, תוך כשעה יש לרסס שוב את האזור ולהמתין 5 דקות לפני השטיפה. זכור, אל תאפשר ל-MMS להישאר במקומו; יש לשטוף אותו. הכאב אמור להיעלם תוך מספר דקות. בדרך כלל שתי מנות יתגברו על רוב כוויות השמש, אך במקרים נדירים אם אי הנוחות לא נעלמת, תוכל להשתמש במנה שלישית. הקפד לשטוף אותו. שימו לב ש-MMS הוא בסיסי, והכוויות זקוקות לבסיסיות של MMS כדי לנטרל את החומציות השוכנת באזורים השרופים.
זו חלק מהסיבה לכך שכוויות נרפאות במהירות לאחר יישומי MMS. בעיות עור – NB; לאחר הוספה של המפעיל (HCl, חומצת לימון, מיץ לימון וכו’) ל-MMS הוא כבר לא יכול לשרוף את העור ובטוח לשימוש לבעיות עור אחרות. קח בקבוק ריסוס ריק של 2 אונקיות (ראה אתר הספק) והוסף 20 טיפות של MMS ל-20 טיפות של תמיסת חומצה הידרוכלורית 5%. המתן 20 שניות ולאחר מכן מלא את הבקבוק במים (רצוי מים מזוקקים, אבל כל מים נקיים יצליחו). בקבוק MMS זה יישאר מופעל למשך מספר ימים (בגלל התערובת החזקה במיוחד); לאחר מכן אתה צריך להכין אצווה טרייה. ניתן לרסס את התערובת הזו על סרטן העור ורוב בעיות העור האחרות בערך כל שעה (אין צורך לשטוף כאשר מערבבים בצורה זו).
יש לרסס גם סרטן עור וכמה מצבים עקשניים אחרים עם DMSO. שימוש ב-DMSO כתרסיס לעור.

כל מה ש-DMSO בא איתו במגע, הוא יימשך לתוך העור שלך; לכן אין למרוח DMSO באמצעות כפפת גומי. בקבוק ספריי זכוכית הוא הטוב ביותר (כמו באתר הספק), אחרת ניתן להשתמש בצמר גפן או באצבע שלך כדי לטפוח אותו על האזור הנוגע בדבר. אל תזהם את בקבוק ה-DMSO המקורי שלך על ידי טבילת צמר גפן לתוך הבקבוק, על העור שלך, ואז בחזרה לתוך הבקבוק. שפכו את הכמות הקטנה שבה אתם הולכים להשתמש ולאחר מכן מרחו על העור. זו לא בעיה אם משתמשים בבקבוק תרסיס.
בדרך כלל ניתן לרסס את DMSO במלוא העוצמה (99%) ישירות על העור. השקיה של עד 70% היא אידיאלית מכיוון שהיא מונעת מבקבוק התרסיס שלך לקפוא; (DMSO טהור קופא מתחת ל-18 מעלות צלזיוס). זה עלול לגרום לגירוד זמני, שניתן להרגיע עם קרם מרגיע טבעי במידת הצורך כמו אלוורה. זהירות במה אתה משתמש, שכן DMSO ייקח את זה לתוך הגוף שלך. אתה יכול לדלל את ה-DMSO עד 70% או אפילו פחות על ידי הוספת מים מטוהרים אם הגירוד חמור מדי.
בעת שימוש בשילוב עם MMS, רססו תחילה את תרסיס העור המופעל ב-MMS על האזור הנוגע, ולאחר מכן רססו את ה-DMSO למעלה, כלומר יהיו לכם 2 בקבוקי ריסוס. ניתן ליישם זאת בתדירות של פעם בשעה אם תרצה בכך.

טיהור מים – ניתן להשתמש ב-MMS לטיהור מים בעת נסיעה לחו”ל. השתמש לפחות 1 טיפה (לא מופעלת) לכל 4 ליטר מים – השאר למשך 24 שעות. לטיהור מהיר יותר, השתמש בטיפה אחת של MMS מופעל לכל 4 ליטר מים – השאר למשך שעתיים. כאשר מטיילים עם בקבוקי MMS של 125 מ”ל, תמיד ארזו אותם במזוודה עם הבגדים שלך; אל תנסה לקחת אותו ככבודת יד או שהוא ככל הנראה יוחרם. רחצה – הפעילו כפית או יותר של MMS והוסיפו למי האמבט. בהיותו האיבר הגדול ביותר בגופך, העור שלך יספוג אותו.
מבעבע – יש להרוג זיהום בסטף לאחר טיפול אחד או שניים. הפעל 5 או 6 טיפות ובמיכל רחב מספיק כדי לכסות את הזיהום. אין להוסיף מים. מקם את גופך כך שהמיכל יהיה על המשטח התחתון של חלק גוף – כך שהנוזל לא יזלוג החוצה. החזיקו מיד את המיכל (שיפיק גז כלור דו חמצני), כנגד חלק הגוף למשך לא יותר מ-5 דקות. עשר דקות יגרמו לך כוויה קשה. המתן 4 שעות לפני החלת טיפול שני.

טיפול ריאות בשאיפה – טיפול ישיר בריאות שלך על ידי שאיפת גז כלור דו חמצני יש יתרון שה-MMS שמגיע לריאות שלך חזק פי מאה ממה שהיית מקבל דרך זרם הדם משתייתו. זהירות: לריאות שלך אין עצבי כאב, ואתה יכול להזיק להם מבלי להרגיש זאת על ידי נשימת יתר של גז כלור דו חמצני. לעולם אל תשתמש ביותר מ-2 טיפות מופעלות לשאיפה. הפעל 2 טיפות MMS בכוס, כסה אותה והמתן 20 שניות. לאחר מכן הסר את המכסה, הרם את הכוס אל האף וקחו נשימה אחת דרך האף; ברגע שאתה מרגיש שהוא נושך, עצור את הנשימה. ואז קח נשימה אחת דרך הפה. זה עלול לגרום לך להשתעל; אתה צריך להוציא את החומר מהריאות שלך, ושיעול עושה את זה. חזור על הליך זה פעמיים או שלוש פעמים ביום.
ישנם סקרמנט (פרוטוקול) ים רבים אחרים שניתן להשתמש בהם עם מוצרי MMS. לחוברת העבודה המלאה של ‘שיקום בריאות’ המכסה את שאר הפרוטוקולים לחץ כאן. https://www.quantumleap.is/
—————————————— ——————-

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ממס ישראל
Join The Telegram MMS Israel Group

MMS CDS ISRAEL Chlorine Dioxide ממס ישראל
https://t.me/joinchat/vLijvTCADRk4YzJk

סיבות מדוע MMS אינו משחזר את הבריאות שלך
לפעמים יש לנו אנשים שכותבים לנו ושואלים מדוע לא ‘שוחזרו להם את הבריאות’ ממחלה מסוימת כשהם קוראים עדויות של אחרים שיש להם את אותה מחלה עם שיקום בריאותי מלא עם בדיקות שנעשו לפני ואחרי סיום הפרוטוקולים. האם העדויות הללו אמיתיות? איך נוכל להצהיר הצהרות כמו, MMS משחזר בריאות מ-95% או יותר מהמחלות בעולם, כאשר חלק מהמחלות ש’שוחזרו להן’ עדיין נאבקות עם מחלותיהם? אלו שאלות לגיטימיות ואנו רוצים להתייחס אליהן במאמר זה. קודם כל, כולם הם כמו צלחת פטרי, אם תרצו, כשכל אחד מתמודד עם הפתוגנים, הנסיבות והנושאים הייחודיים לו. מה זה אומר לרפא 95% מהמחלות בעולם? נו , אף אחד לא יודע בדיוק כמה מחלות יש על פני כדור הארץ. ועוד נמצא לעתים קרובות. האם כולם אורגניים או ביולוגיים, או אנאורגניים כמו מחלת מורגלון?
“החזרנו את הבריאות” ל-95% מהמחלות המוכרות בעולם. האמירה הזו אומרת שמבין המחלות הידועות בעולם הזה ראינו את הבריאות משוחזרת לחלוטין. אבל זה לא אומר ש-90-95% מהאנשים שלקחו MMS ראו את בריאותם משוחזרת!
הבעיה היא לא ש-MMS לא הורג 95% או יותר מהמחוללי מחלות בעולם, אלא שהאדם הנוטל את הפרוטוקולים לא עושה משהו נכון, או שיש גורם אחר שעוצר את בריאותו מ’להשתקם’. זה מה שאני רוצה להתמקד בו במאמר זה. יש לקחת בחשבון הרבה גורמים ומשתנים כאן. אמנם, זו לא רשימה ממצה, אלא כזו שהגיעה כתוצאה מטיפול באנשים ברחבי העולם. עלינו לשקול את הדברים הבאים:

1. האם הפרוטוקולים מתקיימים?
כנראה הסיבה מס’ 1 לכך שאנשים אינם מצליחים לחלוטין ב’שיקום בריאותם’. פרוטוקולי ה-MMS פותחו על ידי ניסוי וטעייה.
בהתחלה ג’ים האמבל, לא ידע בדיוק כמה זמן MMS מופעל או כלור דו חמצני נמשך בגוף. כעת אנו יודעים שזה יכול להימשך עד שעה אחת בגוף. אנו מבינים שלמרות שמספר מנות בודדות במהלך היום יכולות להרוג פתוגנים, זה הרבה יותר יעיל בסילוק הגוף מפתוגנים אם המינון נלקח בעקביות כל שעה במשך 8-10 שעות ביום. ההפצצה המתמשכת מדי שעה של MMS פעיל או כלור דו-חמצני בגוף נגד הפתוגנים יכולה להגביר את התוצאות בצורה עצומה! האדם צריך להיות עקבי ומסור למינון השעה שלו. אנחנו יודעים שזה לא נוח בעבודה או בנסיעות, אבל עם הפיתוח של פרוטוקול 1000 בבקבוק יומי זה הרבה יותר קל. כעת אתה יכול להכין את מינון היום כולו בבקבוק של 1 ליטר או 1 ליטר ולשאת אותו איתך כל היום. לכן,
הערה: עליך לזכור לשמור אותו מחוץ לשמש כדי לא לנטרל את כוחו. רעיון טוב הוא להגדיר את האזעקה של הטלפון שלך כך שתדלק כל שעה כתזכורת. אז, עשה את הפרוטוקולים שלך באופן עקבי אם אתה רוצה תוצאות טובות!

2. מינון
פרוטוקול ה-MMS הבסיסי הוא 3 טיפות ושעה למשך 8 שעות. זה נקרא פרוטוקול 1000 וניתן לקחת אותו עם MMS1, (מופעל MMS), או CDS. למרות שפרוטוקול זה נעשה במשך 3 שבועות “מחזיר את הבריאות” לרוב הבעיות הבריאותיות, פעמים רבות עלינו “להגביר” את המינונים כדי לקבל תוצאות טובות ומהירות יותר. זה נכון במיוחד עם הרפס, סוכרת, HIV וסרטן שלב 4. “התגברות” היא הוספת 1-2 טיפות בשעה ברגע שהגוף סובל MMS היטב. על ידי שהייה ב”סטנדרטי” 3 טיפות לשעה עשויות להימשך יותר משלושה שבועות, כך שהפרוטוקול 1000 למשך 3 שבועות עלול לא “לשחזר את הבריאות”. “להתגבר”!

3. נטרול
סיבה נוספת לכך שאנשים לא מצליחים היא שהם מנטרלים את המינונים. במהלך הפרוטוקול היומי, יש לבטל דברים שינטרלו או יחלישו את התמיסה כגון: ויטמין C, קפה, אלכוהול, שוקולד, נוגדי חמצון,יותר מדי דברים בבת אחת, תרופות
הערה: אם אתה מוסיף DMSO לפרוטוקול שלך, כלומר פרוטוקול 1000+, עליך להוסיף את ה-DMSO בנפרד בכל שעה על ידי מזיגת המנה השעתית שלך לכוס ואז הוסף את ה-DMSO שלך, המתן 3 דקות ואז שתה.
דוגמה: הגיע אלינו בחור אחד שלקח MMS במשך שנתיים ללא תוצאות טובות. שאלתי אותו מה עוד הוא בולע במהלך היום והוא אמר, רק 3,000 מיליגרם של ויטמין C! ובכן, לא פלא שלא היו לו תוצאות טובות, הוא מנטרל את המינונים.
הערה: אם אתה רוצה לשתות קפה או תה אז עשה זאת לארוחת הבוקר ואז המתן שעה לפני שתתחיל במינון היומי שלך. יש לנו אנשים שלוקחים מורינגה 1-2 שעות לאחר הפרוטוקול היומי כי הוא מכיל 47 נוגדי חמצון ועד שהם מתחילים את הפרוטוקולים של היום שלמחרת הוא מחוץ לגוף.
חשוב: למד כיצד להשתמש ברצועות הבדיקה הגבוהות של כלור דו חמצני ובדוק את כל הנוזלים המשמשים כדי לראות אם דו תחמוצת הכלור נחלש או מסולק לחלוטין. זה חיוני לשמור על דו תחמוצת הכלור לעבוד בפוטנציאל האופטימלי שלו באופן עקבי. עדיף לקחת עם מים מזוקקים, במיוחד עם גורם הטעם כמעט מסולק עם CDS או הפעלה של MMS עם 5% HCL,(חומצה הידרוכלורית). HCL מיוצר על ידי הגוף ומשמש בקיבה.

4. עוצמת המינונים (כוח)
יש שני דברים שאני רוצה להזכיר כאן. קודם כל, האם ה-MMS, CDS, DMSO, MMS2 הוא החוזק הנכון? אם לא, אז לא יהיו לך אותן תוצאות. הפרוטוקולים מבוססים על ריכוז מסוים של חוזק כגון, MMS הוא 22.4% תמיסה, MMS 2 הוא 65-75%, DMSO ניתן למצוא בכל מקום בין 70-99%, הפרוטוקולים באמצעות CDS פותחו על בסיס 3,000 ppm לא 6,000 , 12,000 וכו’! היו לנו אנשים שבאו אלינו ובדקו את העוצמה של תמיסת ה-MMS שלהם וזה היה 10-15% וזה חלש עם כמה דגימות אפילו לא מופעלות! לכן, ודא שאתה מקבל את המוצרים שלך מאנשים שאנחנו ממליצים עליהם כי כבר בדקנו אותם.
אנחנו לא אומרים שכל המוכרים מוכרים מוצרים חלשים, אבל אנחנו יכולים להמליץ ​​רק על אלה שאנחנו יודעים שמייצרים את המוצרים שלהם בצורה נכונה. לכן, היזהר במה שאתה קונה כי אתה רוצה את העוצמה הנכונה. את הבריאות שלך אתה מנסה לשקם ולא שלהם!
הערה: CDS חזקים כגון 6,000 עמודים לדקה ומעלה עלולים להיות חומר נפץ! אין צורך להחזיק CDS חזק יותר מ-3,000 עמודים לדקה, אז אל תקנו אותו עם עמודים לדקה גבוהה יותר. זה לא ‘ישקם את הבריאות שלך’ מהר יותר בכל מקרה! המינון השעתי לאחר דילול הוא בסביבות 50 עמודים לדקה. אתה יכול לבלוע את זה עד 100 עמודים לדקה ללא אי נוחות, אבל כאשר אתה עולה יותר אז זה מגרה את הגרון ואת קרומי הריר ויכול להיות לא נוח.
“אם אתה מתחיל עם העוצמה הלא נכונה, אתה יכול להסתיים בתוצאה שונה או ללא תוצאה”.

5. זמן (כמה זמן לקחת את הפרוטוקולים)
מסגרת הזמן הסטנדרטית של מינון פרוטוקול היא 3 שבועות. לאחר 3 השבועות, אם הבריאות שלך לא תחזור מכל מחלה שאתה מנסה להעלים מגופך אז פשוט תמשיך עד שתהיה!
במיוחד עם מחלות כמו הרפס, סרטן שלב 4, מחלות מתישות, סוכרת, לחץ דם גבוה.
הערה: אם למישהו יש מחלה במשך זמן רב, בדרך כלל ייקח יותר זמן למגר אותה מהגוף. המשיכו כך עד שתצליחו! 6. קליטה שונה של המארח
כולם מגיבים אחרת ממגוון סיבות כגון:
א. נגיעות טפיליות ב. בעיות כבד ג. בעיות ריאות ד. רעילות הגוף, כלומר הגוף מלא ברעלים וזקוק לניקוי רעלים. כאשר אחד במצב זה, אתה צריך ללכת מאוד לאט. ה. מערכת חיסונית נפגעה. לכל אחד יש בעיות שונות שבהן הוא מתמודד, ולכן הקליטה של ​​כלור דו חמצני בגוף שונה.
הערה: אל תחשוב שכולם מגיבים אותו הדבר והתאימו בהתאם, כלומר הפחיתו את המינון לפי הצורך או הגבירו במידת האפשר. בעוד שאדם אחד עשוי להיות מסוגל “להתגבר” עד ל-10 טיפות בשעה, אחרים נאבקים עם 5 טיפות בשעה. אז, התאם בהתאם, אבל אל תפסיק!

7. ריבוי סיבוכים או מחלות
היו לנו אנשים שהגיעו אלינו ל”שיקום בריאות” עם סרטן השד, לוקמיה, סוכרת בו זמנית. כעת, כאשר מתמודדים עם מחלות מרובות, יש לקחת את הפרוטוקולים באופן דתי תוך כדי “התגברות” ולתכנן לעשות את הפרוטוקולים למשך יותר מ-3 שבועות, יותר כמו חודשים כדי לשקם את הבריאות לחלוטין.
זכרו: ככל שיש לאדם יותר זמן מחלה או מחלות מרובות כך לוקח זמן רב יותר להדביר אותם מהגוף.

8. טיפולים קודמים
הגיעו אלינו אנשים “על רגלם האחרונה” ועברו טיפולים כימותרפיים מרובים, הקרנות וניתוחים המקשים על “שיקום הבריאות” בגלל חלשה של מערכת החיסון, הסרת טחול ו/או מערכת לימפה כמו גם מערכת הדם חתוכה וצרובה כדי לעכב את זרימת הדם.
כאשר אדם מנסה “להחזיר את הבריאות” ויש לו את המצבים הללו להתמודד איתם הוא או היא צריכים להבין שזה עלול לקחת הרבה יותר זמן לגמילה מהגוף מפתוגנים ו”להחזיר את הבריאות”.

9. דיאטה
כדי לבנות את המערכת החיסונית, יש לתת לגוף את הוויטמינים, המינרלים וחומרי הזנה החיוניים. הגוף מטמיע את החיוניים הללו בצורה הטובה ביותר במצבם הטבעי. מזון אורגני, ללא GMO, ללא הורמונים, ללא חומרים משמרים או מזון מעובד.
אנו ממליצים לבנות את מערכת החיסון מזונות כגון: א. חלב גולמי ב. חמאה גולמית ג. גבינה גולמית ד. כבד בקר אורגני טרי, כבד עוף ובשר אדום עם השומן במיוחד. בשר אדום. ה. דבש גולמי f. עלה מורינגה (עשיר בנוגדי חמצון) לשימוש רק לאחר פרוטוקולים יומיים. ז. פירות וירקות אורגניים טריים. מיצים גולמיים זה נהדר!
הערה: אם אדם עושה את הפרוטוקולים ומקפיד על תזונה לא בריאה, התוצאות עשויות להיות מושפעות.

10. נגיעות טפיליות
התחלנו לגרום לאנשים לעשות ניקוי טפילים וראינו תוצאות טובות ומהירות יותר כאשר הטפילים מסולקים מהגוף. לכל אחד בעולם הזה יש טפילים שהם מתמודדים איתם במהלך חייהם, אבל אם המערכת החיסונית של הגוף חזקה, הם נשמרים בשליטה. אבל, כאשר הגוף של אדם נגוע בטפילים יש לטפל בו כדי “להחזיר את הבריאות” לחלוטין.
הערה: כל אחד צריך לעשות ניקוי טפיל פעם או פעמיים בשנה כדי לשמור על ניקיון הגוף במיוחד, אלה שעובדים באזורים שבהם הם חיים ומתרבים כלומר עובדים עם בעלי חיים, ביוב ואזורים כאלה אחרים.

11. לחץ על מערכת החיסון, (חלש או לא קיים).
מתח הוא “רוצח” למערכת החיסון אם הגוף. עבודה, בית, כספים, מערכות יחסים וסתם חיים בעולם הזה עלולים לגרום למתח רב אם תאפשרו זאת. עם מערכת חיסונית מוחלשת לגוף אין יכולת הרג הפתוגנים הפנימית שלו לעזור “להחזיר את הבריאות”.
הערה: נסו לחיות חיים נטולי מתח ככל האפשר תוך ניסיון להתגבר על כל בעיה בריאותית.

12. יחס (אתה צריך יחס של הכרת תודה)!
גישה חיובית כאשר מנסים לרפא את הגוף היא חיונית. היו אסיר תודה על החיים עצמם ועל ההנאות שהם מביאים.
הערה: נסו להרחיק אנשים ומצבים שליליים מהעצמי שלכם כאשר אתם מנסים “להחזיר את הבריאות”.

13. בדיקת דם (תוצאות חיוביות שגויות ושגיאות ישרות כלומר לגמרי לא נכונות)
א. הֶרפֵּס
היו לנו אנשים שעברו בדיקה חיובית ל-HPV ואף פעם לא היו לנו התפרצות והיו לנו אנשים שנבדקו שליליים והיו להם התפרצויות. האם הבדיקות הללו אמינות? אנחנו מבלים יותר זמן בשאלה מאנשים שאנחנו “מחזירים להם את הבריאות”, איך אתה מרגיש? אנחנו רוצים שהם יספרו לנו את ההבדלים בגופם אם קיימים ויראו אם הם עולים במשקל, פצעים מתרפאים, פריחות וגירויים בעור נעלמו ותחושת רווחה כללית, משוחזרת. הדברים האלה הם אינדיקציות חיוביות לשיקום הבריאות גם אם הבדיקות לא מתאימות.
הערה: פעמים רבות עוברים חודשים עד שאנשים מקבלים את התוצאות שהם מה ואולי אף פעם לא, אבל “איך הם מרגישים?”
ב. מחסור אוטואימוני
הבדיקה ל-HIV היא בדיקה שמחפשת עדות לנוכחות של 47 ליקויים אוטו-אימוניים. הוכח שנשים הרות רבות נבדקות חיוביות ל-HIV כאשר במציאות הן נבדקות מאוחר יותר כשליליות. אנשים שקיבלו זריקות טטנוס גם נבדקו חיוביות ל-HIV כאשר מאוחר יותר נבדקו שליליות. ידוע שזה קורה גם עבור אנשים שעברו חיסון נגד קדחת צהובה.
הערה: היזהרו אם אתם מאמינים בבדיקת HIV

14. הרס כירורגי
קשה לגוף לסלק רעלים מהגוף כאשר מערכת הגוף השולטת בסילוק כגון אלו המוזכרים להלן מסולקת או ניזוקה. להלן מספר מרכיבים מרכזיים של מערכת החיסון של הגוף:
א. ניתוק מערכת החיסון (בלוטות לימפה) ג. המעי הגס הוסר ד. כליות הוסרו ה. ריאה הוסרה חלקית או מלאה f. ניתוח מוח (הסרת חומר מוחי וורידים חתוכים וצרופים) ז.
זיהומים שהוסרו בטחול זיהומים כגון MRSA – זיהומי Staph, הם תוצאות נפוצות של ניתוחים ברחבי העולם וההווה של חיידק זה בגוף מעכב את שיקום הבריאות עד לסילוקו.

15. שאריות
חיסונים הוכח כי חיסונים גורמים למחלות רבות כגון אוטיזם, שיתוק, חלקי או מלא, שבץ מוחי, הפרעות נוירולוגיות.
א. מתכות כבדות – כספית, אלומיניום ואחרות ב. רעלים – פורמלדהיד, אלכוהול ג. מחלות – יוצר חיסון הפוליו הודה שלחיסון נגד פוליו נוספו עד 50 מחלות כמו סרטן וסוכרת.
הערה: אם מישהו קיבל מספר חיסונים, שיקום הבריאות עלול להפריע.

16. חומרים לא ביולוגיים
כמויות גבוהות של אסבסט בגוף עלולות להפריע לשיקום הבריאות, במיוחד. בתוך הריאות.
מחלת Morgellons היא מחלה שמעוררת תמיהה רבים כי יש זנים דמויי תולעת שיוצאים דרך העור והעיניים וכאשר בודקים אותם במיקרוסקופ רואים שמות של חברות תרופות! זו אינה מחלה טבעית.
הערה: יתכן שיש הרבה יותר פתוגנים לא ביולוגיים בעולם שעלינו לקחת בחשבון כאשר מנסים “להחזיר את הבריאות”.

17. לחץ משפחתי
משפחה וחברים באמת יכולים להרתיע אדם מלנקוט את הפרוטוקולים בצורה נכונה על ידי היותם שליליים לגבי מה שנלקח, כמו גם ספק אם זה בכלל יעבוד. בעל שאינו מפרנס נשים ולהיפך אינו יכול להרתיע אחת מלהמשיך ולפיכך לא להגיע לשיקום הבריאות.
הערה: התמיכה מהמשפחה והחברים בעת ניסיון לשקם את בריאותו חשובה מאוד והיעדרה עלול להפחית את תוצאות הפרוטוקולים.

18. גורמים פסיכוסומטיים
הפרעות פסיכוסומטיות הן אמיתיות לאדם שיש להן אבל הן לא באמת קיימות כלומר האדם מאמין שיש לו מחלה שבאמת לא קיימת!
מחלות פסיכוסומטיות קיימות וצריך להתחשב בהן כאשר מנסים “להחזיר את הבריאות”.
הערה: אם אדם נמצא בפרוטוקולים במשך זמן מה ללא תוצאות כלל, אז יש לקחת זאת בחשבון, במיוחד אם לאדם יש בעיות פסיכולוגיות.

19. רעילות סביבתית (זיהום)
כולנו יודעים שהעולם שלנו מזוהם במידה מסוימת, עדות לכך הזיהום הנראה בשמי ערי העולם. יש לנו גם זיהום בתחומים הבאים שאנחנו צריכים להתמודד איתם על בסיס יומי.
א. מקום עבודה – כימיקלים ורעלים המשמשים במקום העבודה ב. כימיקלים ביתיים – כימיקלים ביתיים ורעלים המשמשים בבית ג. סביבתי – קרינה, מיקרוגלים, רדיום וכו’ ד. שבילי כימים – אלומיניום ובריום מרוססים ברחבי העולם ה. אספקת מים – ביוב, כימיקלים ורעלים במים שאנו שותים, דוגמה: פלואוריד
הערה: אם מנסים “להחזיר את הבריאות” ונמצאים כל הזמן במגע עם כמויות גבוהות של רעלים, המערכת החיסונית של הגוף עסוקה בניסיון להתמודד עם סילוק רעלים אלו והריפוי קשה יותר ואולי “הגורם” למחלה הם מנסים לחסל!

20. נזק קבוע (בשוגג, מומים מולדים או כירורגי)
כל איברי ומערכות הגוף צריכים להיות במצב תקין כדי שהגוף יעבוד בכושר האופטימלי שלו ואם יש פגיעה קבועה באחד או יותר מתפקודי הגוף אז שיקום הבריאות מפריע או אינו אפשרי. כלומר אם מישהו משותק בגלל נזק לחוט השדרה, ייתכן שהיכולת להזיז חלקים מסוימים בגוף לעולם לא תשוחזר. אם החלקים הבאים בגוף נפגעים לצמיתות אז זה יכול להיות אפשרי לשחזר את התפקוד אבל הרבה פעמים זה לא.
א. נזק מוחי ב. מערכת העצבים ג. מערכת מעגלית ד. נספח, טחול ה. נזק קבוע באמצעות ניתוח ו. כבד ג. לב ח. מערכת העיכול, (קיבה, מעיים ומעי הגס).
הערה: ראינו כאלה שנאמר להם שיש להם נזק קבוע וראינו את זה הפוך! אפשר לדעת רק על ידי הקפדה על הפרוטוקולים בצורה נכונה, אז נסה את הפרוטוקולים כדי לראות אם ניתן להפוך את המצב שלך ו”להחזיר את הבריאות”.

21. רעילות איברים
אם איברי הגוף רעילים מאוד אז יש לנקות את האיברים הללו לאט מה שייקח יותר זמן ב”שיקום הבריאות”. יש לבצע ניקוי רעלים באיטיות של האיברים הבאים כדי לחסל את הרעלת הגוף על ידי אי יכולת לסלק את הרעלים במהירות מספקת עקב חוסר תפקוד.
א. כבד – (טרשת, סרטן כבד, הפטיטיס) ב. כליות – (על דיאליזה, אבנים בכליות, זיהום) ג. כיס מרה – (אבנים במרה, זיהום) ד. מעי גס – (מעי הגס סתום, סרטן) ה. ריאות – (עישון סיגריות מלא ברעלים ואינו יעיל כאשר מנסים להחזיר בריאות לריאות, אך אפשרי)
הערה: למרות שאלו מצבים שעלולים להפריע ליעילותו של כלור דו-חמצני, התגברנו על מצבים אלו תוך “השבת בריאות” לאנשים. . זכרו שכל אחד מגיב אחרת, אז עשו את הפרוטוקולים בצורה נכונה ואל תפסיקו! אלה דברים שכדאי לקחת בחשבון אם אתה לא רואה תוצאות טובות. זה יכול פשוט לקחת יותר זמן.

22. פטריות
MMS טוב מאוד ב”שיקום הבריאות” עם נוכחות של פטריות, אבל יש כמה שהוא לא יכול לחסל. אם הפטרייה נמצאת בכל הגוף וממוקמת באזור שבו יש לך בעיות אחרות, כגון זיהומים הקשורים לסוכרת ברגליים וברגליים, ייתכן ששיקום הבריאות יהיה איטי יותר.
הערה: דרך טובה לבדוק אם יש נוכחות של פטרייה ש-MMS לא מצליח להביס, אפשר למרוח תרסיס MMS מופעל על האזור ואם הוא נשרף (כאילו על האש) אז הפטרייה עלולה שלא להגיב לטיפולים.
פתרון: מערבבים חימר אצטקי, (חימר בנטוניט), עם וזלין או שמן זית ומורחים על האזור הנגוע ועוטפים אותו ללילה תוך כדי שינה. אם הפטרייה על הרגליים אז יש למרוח את התערובת על האזורים הנגועים, לעטוף בצלופן פלסטיק ולשים עליו גרב ואז ללכת לישון ללילה. זה עובד ממש טוב!

23. הדבקה מחדש
אתה יכול לקבל בחזרה את “הבריאות” שלך לחלוטין על ידי שימוש בפרוטוקולים ולאחר מכן להידבק מחדש באותה מחלה. אם לאדם יש מחלת מין ובן זוגו לא נקט את הפרוטוקולים או לא “החזיר את הבריאות” לחלוטין, אז המחלה יכולה לעבור בחזרה לבן הזוג שוב.
רק בגלל שלאדם יש “בריאות משוחזרת” זה לא אומר שהוא לא יכול להדביק את עצמו שוב. אם ממשיכים באורח החיים או בחשיפה למחלה מסוימת שוב לאחר ש”שוחזרו את בריאותם” אז בהחלט יכול להתרחש הדבקה חוזרת.
הערה: כדי למנוע הדבקה חוזרת של מחלה מסוימת, יש לבצע שינוי באורח החיים כדי למנוע את המשך החשיפה.
דוגמה: אם אחד חלה בסרטן ועובד עם הרבה קרינה ללא הרף אז הם יצטרכו להיות ממש שקועים בביטול החשיפה או פשוט להחליף עבודה.
דוגמה: אם לאדם יש מספר פרטנרים מיניים, יש צורך להקפיד על הגנה על עצמיותו או רק בן זוג אחד כדי למנוע את הסיכון להידבקות חוזרת כל עוד בן הזוג נקי מהמחלה. אם לא המתן עד שבריאותו של האדם תשוקם. קונדומים לא בהכרח מגנים מפני מחלות מין.
ודא שאתה מנקה את האזורים שבהם נוצר מגע עם האדם השני עם MMS1 או CDS. נשא איתך בקבוק תרסיס של MMS1 או CDS כדי לנקות את עצמך.

24. חוסר כספים להמשך
למרות שהפרוטוקולים שאנו משתמשים בהם זולים יחסית, יש כאלה בעולם הזה שאפילו לא יכולים להרשות לעצמם את הסכום הזה. אם המוצר נגמר אז הפרוטוקול מופסק והבריאות לא חוזרת למרות שמרגישים הרבה יותר טוב והוקל מהסימפטומים, אבל לא הבעיה הבריאותית לחלוטין.
הערה: אם אתה מתחיל את הפרוטוקולים, ודא שאתה יכול לסיים עד שהמצב ישוחזר. פתרון: בדרך כלל משפחה וחברים יעזרו אם תודיע להם שאולי תזדקק לסיוע. נסו לתכנן זאת מבעוד מועד לפני שיגמר המוצר.

25. הונאה עצמית
אנשים יכולים לרמות את עצמם במחשבה שהם בסדר כשלמעשה הם עדיין חולים. קבלו את המציאות וקחו אחריות אישית על הבריאות שלכם והמשיכו עד שכל התסמינים ייעלמו, לא משנה כמה זמן זה ייקח.
הערה: גם לאחר שיקום הבריאות, המשיכו ב”מנות התחזוקה” והקפידו על תזונה נכונה כדי לשמור על מערכת החיסון חזקה.
כן, שוב זה עשוי להיות שינוי באורח החיים! 26. התאמת המינונים
למרות שהוזכר לעיל, חשוב לציין כיצד להתאים את המינון. אם אדם באמת חולה אז אתה חייב ללכת לאט, כלומר אם לאדם יש סרטן שלב 4 בכבד או בריאות אז אנחנו מתחילים עם טיפה אחת בשעה. אם
יש תגובה שלילית כלשהי, אנו מפחיתים את המינון לחצי טיפה בשעה. זה חל על כל מה שנקרא מחלות סופניות. לאחר הפחתת הישארו במינון הזה עד שמרגישים טוב יותר לעלות. הגדל את המינונים לאט! אל תפסיק!
אם אדם מוסיף את ה-DSMO מדי שעה, כלומר פרוטוקול 1000+, ויש לו תגובת הרקסהיימר, אז תפסיק להוסיף את ה-DMSO למשך יום בערך ואז נסה להוסיף אותו שוב.
הערה: תגובת הרקסהיימר או עקה חמצונית היא כאשר לגוף יש כל כך הרבה רעלים שמוכנסים לדם שהגוף לא יכול לסלק אותם מהר מספיק ולכן יש תסמינים דמויי שפעת, (כאבים במפרקים ובשרירים, עייפות) . כשזה קורה להפחית את המינון, אולי אפילו להתחיל מחדש.
אותו דבר כאשר לוקחים את פרוטוקול 2000 שהוא תוספת של סידן היפוכלוריט. אם אתה מוסיף את ה-MMS2,(סידן היפוכלוריט), ומרגיש שאתה לא יכול לסבול את זה אז תפסיק לכמה ימים ואז נסה שוב

הצטרפו לקבוצת הטלגרם של ממס ישראל
Join The Telegram MMS Israel Group

MMS CDS ISRAEL Chlorine Dioxide ממס ישראל
https://t.me/joinchat/vLijvTCADRk4YzJk